“Fă bine cât poți de mult și vorbește despre asta cât poți de puțin“, spunea Charles Dickens. Mi-am amintit acest citat când mi-a apărut în feedback știrea despre BRAVO EUROPA, companie românească, și implicarea ei în proiecte de tip CSR. Aceștia susțin cauze sociale de mai bine de zece ani, dar, spre deosebire de alte companii, acum este prima oară când comunică acest lucru detaliat.
Potrivit articolului, grupul de companii alocă, de 10 ani încoace, bugete semnificative proiectelor CSR. Doar în 2017 compania prevede investiții de 60.000 de euro. Cu aceste sume, ei sprijină performanța in domeniile sportiv și cultural și se implică activ în dezvoltarea comunităților pentru ca fiecare membru al acesteia să își folosească cât mai mult din potențialul sportiv, intelectual, creativ și emoțional și să obțină performanța la care râvnește. Sub egida brandului Bravo, compania susține societatea și nevoile acesteia implicându-se activ în multiple acțiuni care au la bază grija pentru mediu și comunitățile locale.
“În esență, orice activitate economică are la bază o serie de necesități sociale și umane. Din acest motiv, noi considerăm că este de datoria fiecărei companii de succes să contribuie, în măsura resurselor de care dispune, la susținerea și dezvoltarea societății. Susținerea proiectelor de tip CSR reprezintă una dintre principalele valori ale culturii organizaționale BRAVO EUROPA care va continua să investească în acestea pe termen lung. Politica de responsabilitate socială a grupului vizează trei direcții de implicare, respectiv: performanța în domeniile sportiv și cultural și susținerea societății și a nevoilor acesteia.”, susține Adrian Minuță, CEO-ul companiei.
Cu toate acestea, nu s-au evidențiat niciodată cu asta, alegând să se concentreze pe următorul proiect CSR pe care să îl susțină. Tu când ai tăcut ultima oară după ce ai făcut un bine?